... Насправді
в художньо-інтелектуальній
сфері склалася майже така ж ситуація, що і в
сфері реклами та пропаганди. З'являються нові великі
імена і нові шедеври, які завдяки battages (галас,
рекламування) стають популярними і модними.
До того ж існує певний
сорт публіки, стосовно якої зберігають свою силу
слова, сказані з приводу всіх тих, хто схильний
слідувати моді: вони смішні
вже своєю боязню здатися
смішними. Вони підпорядковуються
навіюванню, не наважуються відкрито висловити, що
думають і відчувають, боячись осуду з боку
профанів і невігласів,
і покірно слідують вирокам, винесеним щодо того чи іншого сучасного
твору мистецтва або
літератури корифеями «критики»,
можливі полемічні розбіжності між якими
ніколи не зачіпають суті і служать чимось на зразок гострої приправи до
поданої страві, збільшуючи інтерес
до нього.
Юліус Евола – /Підсвідомі впливи та «інтелектуальна
дурість»/ L'arco e la clava - 1968